«airBaltic» reisā no lidmašīnas izliek māti ar bērnu

Apollo,redakcija@apollo.lv

«airBaltic» reisā no lidmašīnas izliek māti ar bērnu

Foto: Evija Trifanova/LETA

Pēdējo nedēļu notikumi aviosabiedrībā «United Airlines» likuši sarosīties arī citu aviokompāniju klientiem, ziņojot par gadījumiem, kad tie lūgti pamest lidmašīnu, tās pārpildījuma dēļ. Pie portāla Apollo vērsās lasītāja Sarmīte, kura nesen nepatīkamu starpgadījumu piedzīvojusi tepat Latvijā, proti, ar mazu bērnu pie rokas, sievietei liegta iespēja lidot ar «airBaltic» reisu, uz kuru biļetes nopirktas teju pusgadu iepriekš. 

Sarmītes lidojums uz Hamburgu bija paredzēts otrajās Lieldienās, 17. aprīlī, izlidojot no lidostas «Rīga» ar aviokompāniju «airBaltic». Lai gan biļetes tikušas iegādātas jau pērnā gada novembrī, reģistrācija veikta internetā un arī sēdvietas jau iedalītas, īsu mirkli pirms izlidošanas sievietei paziņots, ka lidot konkrētajā reisā viņa tomēr nevarēs. 

«Es biju šokā - kādēļ izvēlējās tieši mani ar bērnu nelaist uz borta? Tādēļ, ka esmu sieviete un man līdzās nobijies, bezpalīdzīgs bērns? Kad izmisumā jautāju, ko man darīt, darbinieks ieteica pagaidīt, jo, iespējams, uz reisu neatnāks visi, kas tam pieteikušies. Tā nenotika,» stāsta Sarmīte. 

Tālākais Sarmīti izbrīnījis vēl vairāk: kad viņa vērsusies informācijas centrā pēc palīdzības, neviens neesot neko zinājis par konkrēto situāciju, tikai iedots buklets, kur uzrakstīt sūdzību. 

«Jautāju, ko lai daru? Hamburgā mani gaidīja vīrs ar četrus gadus vecu bērnu. Tad man piedāvāja lidot ar nākamo reisu caur Amsterdamu. Es biju izmisumā - mūs mētāja no viena gala uz otru, līdz beidzot nokļuvām reisā uz Amsterdamu. Esmu šokā par «airBaltic» attieksmi,» stāsta Sarmīte. 

Portāls Apollo sazinājās ar aviokompāniju «airBaltic», lai noskaidrotu notikušā apstākļus. Kā pastāstīja «airBaltic» pārstāvis Jānis Vanags, situācija ir piefiksēta un tiekot risināta. 

«Es gribu uzsvērt, ka mēs tiešām ļoti atvainojamies klientam, ka šāda situācija radusies. Mūsu kompānija piedāvāja klientei lidojumu 20 minūtes vēlāk, kā arī kompensāciju 616 eiro apmērā, 313 eiro katram. Mums vēl nav informācijas, vai kompensācija ir pieņemta, bet «airBaltic» vārdā atvainojamies par sagādātajām neērtībām,» komentēja Vanags. 

320 komentāri:

Vlads.
540 14
Vlads. » Anonīms Parādīt diskusiju
Man vairāk interesē pēc kādiem parametriem izvēlās kam lidot un kam nē ?
Atbildēt Ziņot!
tomasiņš
765 29
tomasiņš Parādīt diskusiju
To kompensāciju noteikti piedāvāja tik pēc žurnālistu ieintresēšanās.
Atbildēt Ziņot!
eiropas prakse
416 14
eiropas prakse » Anonīms Parādīt diskusiju
Ta ir ierasta prakse daudzas kompanijas pardod vairak neka vietas, jo dala atcel vai maina lidojumu planus!!! Par to vienreiz kaut kur jau lasiju...vienigi nav skaidrs kapec sadu politiku pikopj svetku dienas, kad parasti ir daiudz pasazieru, ka ari nav skaidrs pec kada principa izvelas pasazierus kurus atstat aiz borta!!!
vel ir variants ka lido vip persona kurai vajag vietu arpus rindas un tad jau nevienam neintrese parastie mirstigie...
Atbildēt Ziņot!
sieviete
467 18
sieviete Parādīt diskusiju
Kāpēc tas Vanags nepaskaidroja: KĀ TIEŠI ŠĀDA SITUĀCIJA VARĒJA GADĪTIES ??????
vai ar reisu pēkšņi pieteicās lidot kāda prominante un tai nevarēja atteikt, izvēlējās nabaga sievieti ar bērnu (vīrietis varbūt saceltu skandālu un policiju uz vietas izsauktu)
Man arī būtu interesanti: KURŠ SĒDĒJĀ TĀS SIEVIETES VIETĀ?
Atbildēt Ziņot!
Anonīms
634 27
Anonīms Parādīt diskusiju
Tas gan ir dīvaini... Kā tas vispār iespējams??Cilvēks iegādājas biļeti uz konkrēto reisu,bet-vietu nav!!!Kā tā var būt???
Atbildēt Ziņot!

Only registered foreign users can post.

Vēl par tēmu

Citi kanāla ««Apollo» SOS!» raksti: