Neticami lokana: Jogas pasniedzēja ar pozām atveido dzīvniekus

Apollo

Neticami lokana: Jogas pasniedzēja ar pozām atveido dzīvniekus

Foto: Ekrānuzņēmums no Instagram

Joga nav viegla un, lai izpildītu lielāko daļu no paredzētajām kustībām, ir jābūt ne tikai lokanam, bet arī ar iepriekšēju pieredzi. Lai arī parasti jogas nodarbībās ir jāieņem suņu, kaķu vai govs pozas, šī jogas pasniedzēja spēj iedvesmoties no it visiem dzīvniekiem.

37 gadus vecā Lindela Nujtena ir jogas pasniedzēja no Briseles Beļģijā. Viņa izveidojusi savu sociālās vietnes «Instagram» profilu, ar kuru iedvesmo citus jogas cienītājus.

Lindela pirmo reizi ar jogu «iepazinās» jau bērnībā, taču aktīvāk sāka ar to nodarboties pirms septiņiem gadiem - pēc otrā bērniņa nākšanas pasaulē. Portāls «Cosmopolitan» ziņo, ka sieviete ar jogu nodarbojas katru dienu vismaz 15 minūtes.

Nujtena iecienījusi hathas jogu un izpilda pozas, kuras nosauc par dzīvniekiem, ar kuru viņai tā asociējas. Lai arī dažas no pozām cilvēkiem varētu nelikties līdzīgas dzīvniekiem, tā ir Lindelas interpretācija par tiem.

Zirgs

 

Varde

 

Zaķis

 

Always a nice way to round the spine #rabbitpose #sasangasana Wearing @theelements_co

A post shared by Lindell ✨Yoga (@stretchylicious) on

 

Ķirzaka

 

Bend back knee in #lizardpose to stretch quads. Wearing @theelements_co leggings.

A post shared by Lindell ✨Yoga (@stretchylicious) on

 

Balodis

 

Zivs

 

#fishpose with #ladylegs inspired by my beautiful soulsister @seonia 💓 wearing @theelements_co

A post shared by Lindell ✨Yoga (@stretchylicious) on

 

Briedis

 

My new favourite #spinaltwist during #YinYoga practice is #twisteddeer. As a twist it keeps spine and abdominal organs healthy. According to the uniqueness of each body and the execution of the pose it is possible to feel a stretch in neck, chest, armpit, side body and thigh. Holding the pose for longer time and with relaxed muscles will benefit the connective tissue along the side body and spine. Start from #deerpose (start sitting in #butterflypose and swing one leg back to bring heel to buttock) and rotate the upper body away from your back foot. Rest you torso on bolster or cushions if needed. Rest the head on cheek of choice or on forehead. Explore different positions for the arms. Once you find "comfort" in the pose and feel a gentle "stretch", remain still in the pose for up to 5 minutes, softening the body. Release the pose, rolling on your side and notice the effect of twisted deer on body and mind. Repeat on the second side. #yinspiration #detoxyoga

A post shared by Lindell ✨Yoga (@stretchylicious) on

 

Kamielis

 

An ounce of practice is worth more than tons of preaching. ~ Mahatma Gandhi #camelpose #ustrasana variation Wearing @yogabyjulz

A post shared by Lindell ✨Yoga (@stretchylicious) on

 

Jāņtārpiņš

 

Make your own magic. #tittibhasana #fireflypose Wearing @theelements_co

A post shared by Lindell ✨Yoga (@stretchylicious) on

 

Bruņurupucis

 

Zirneklis

 

32 komentāri:

IZM
34 5
IZM
zirneklis, varde, jāņtārpiņš un rupucis sievai jāiemāca
Atbildēt Ziņot!
Cheburaška ★
42 11
Cheburaška ★ Parādīt diskusiju
Bet neredzu pozu "vēzis", laikam viņai par prastu.
Atbildēt Ziņot!
...
34 11
...
Vardi atpazinu, pārējais ir krutka.
Atbildēt Ziņot!
raganinjo
29 13
raganinjo Parādīt diskusiju
Flexible pussy!
Atbildēt Ziņot!
ALTA JOGA
6 2
ALTA JOGA
Salaspils sporta jogas meitenēm blakus pat nestāv :)
Atbildēt Ziņot!

Only registered foreign users can post.

Vēl par tēmu

Citi kanāla «Aktuāli» raksti: